Identity Clinic, Sos. Bucuresti‐Ploiesti nr. 17, Telefon 0728 000 011

Endodonția

Tratament endodontic

Aparatele dentare reprezintă o metodă sigură și extrem de folosită pentru corectatea aliniamentului dinților, pentru asigurarea unei bune functionalități a danturii și corectarea din punct de vedere estetic a expresiei feței.

Procedurile endodontice – obturațiile de canal, îndepărtarea țesutului infectat, îndepărtarea nervului etc – se pot efectua într-o sedință sau în mai multe, funcție de cazul fiecărui pacient în parte.

Tratamentele de canal, îndepărtarea țesutului infectat sau inflamat sau a nervului – sunt, de asemenea, indispensabile în cadrul unor tratamente complexe și, de aceea, buna lor execuție este esențială pentru succesul final al intervențiilor.

IDentity Clinic, cea mai buna opțiune pentru tratamentele endodontice

La IDentity Clinic toate tratamentele de canal sunt efectuate sub microscop, astfel încât intervenția să fie precisă și completă, iar riscul complicațiilor este minim.

La IDentity Clinic, tratamentul endodontic sub microscop are un grad de reușită completă în peste 90% din cazuri.

La IDentity Clinic ne asigurăm ca tratamentele de canal sunt nedureroase, apelând – funcție de fiecare pacient în parte – la tehnicile de anestezie locală clasice, la inhalosedare sau anestezie generală.

Endodonția

Endodonția se ocupă cu tratamentul canalului radicular (cunoscut popular sub denumirea de „omorârea nervului”), tratarea și vindecarea bolilor pulpei dentare și a ligamentelor de susținere de la vârful rădăcinii dintelui. Îndemânarea medicului stomatolog și folosirea unor instrumente medicale ultraperformante [microscop, laser etc] constituie cheia unor intervenții de succes.

Traramente endodontice