Identity Clinic, Sos. Bucuresti‐Ploiesti nr. 17, Telefon 0728 000 011

Parodontologia

Tratament parodontal

Parodontoza este una din cele mai severe afecțiuni gingivale. Alte afecțiuni gingivale sunt gingivia – inflamarea țesutului din jurul dintelui – și parodontita marginală profundă. Boala parodontală se dezvoltă constant, într-o perioadă lungă de timp și are efecte foarte grave.
Parodontoza duce, mai devreme sau mai tărziu, la pierderea dinților, chiar daca aceștia par sănătoși, nu au nicio carie sau nu dor.
Tratamentul parodontozei este anevoios și de durată.

Simptome

Programați-vă imediat pentru un consult dacă observați :

• Sângerări ale gingiilor la periaj
  • Slăbirea țesuturilor de susținere dinților – mobilitate dentară
  • Retragerea gingiilor
  • Descoperirea rădăcinilor dinților
  • Modificarea culorii gingiilor și apariția unor pete maronii în jurul dinților

Cauze

Cea mai comună cauză a parodontozei, ca și a celorlalte afecțiuni gingivale, este lipsa unei igiene bucale corespunzătoare, ceea ce permite acumularea unor formațiuni bacteriene în jurul dinților. Dezvoltarea bacteriilor și declanșarea afecțiunii gingivale este urmarea neîndepărtării lor la timp prin periaj regulat, prin folosirea pastei de dinți și a unor substanțe dezinfectante sau prin tratament la cabinetul stomatologic.

Factori de risc

Printre factorii de risc putem enumera :

• Poziția anormală a dinților
  • Dispoziția genetică
  • Bruxismul (scrâșnirea involuntară a dinților în timpul nopții]
  • Fumatul
  • Piercing în buze sau în limbă

De asemenea, parodontoza are o strânsă legatură cu starea generală de sănătate, precum și de o serie de afecțiuni sistemice :

• reumatism articular acut;
  • boli cardiovasculare
  • diabet zaharat
  • obezitate
  • sindrom metabolic

IDentity Clinic, prima optiune in tratarea parodontozei

La IDentity Clinic facem analiza clinică parodontală și efectuăm tratamentele necesare, fie că este vorba despre operațiuni menite să prevină declanșarea afecțiunii prin detartraj sau curățarea profundă a plăcii bacteriene (debridare, lavaj) fie că este vorba de tratamente complexe.
La IDentiy Clinic, medicii specialiști vă pot recomanda proceduri non-chirurgicale: tratamentul infecției acute parodontale sau planare radiculară.
La IDentiy Clinic, medicii noștri pot efectua cu success orice tratament parodontal chirurgical: operații cu lambou, grefe gingivale, grefe osoase, regenare tisulară, rezecție de rădăcină.
La IDentity Clinic, tratamentul parodontozei este urmat de Intervenții de menținere și după terapia parodontală propriu-zisă.

Parodontologia

Boala parodontala este o afecțiune a gingiilor și a osului înconjurător dinților care conduce la pierderea acestora chiar dacă sunt integri, aparent sănătoși și nu au nicio carie.
Anumite grupuri de bacterii sunt responsabile de apariția acestei afecțiuni. Igiena bucală insuficientă asociată cu fumatul sau cu anumite boli generale creează condiții propice acestor bacterii să se dezvolte în cavitatea bucală.