Identity Clinic, Sos. Bucuresti‐Ploiesti nr. 17, Telefon 0728 000 011

Patologia orală

Patologie orală

Patologia orală este o specialitate de graniță între stomatologie și medicina generală, care se ocupă în principal cu diagnosticarea și tratamentul afecțiunilor mucoasei bucale. Cele mai multe dintre afecțiuni sunt localizate la nivelul mucoasei bucale : obraji, limbă, palat.

Mucoasa bucala, semnal de alarma pentru 300 de boli!

Din pacate, mulți oameni au tendința să treacă cu vederea unele leziuni ale mucoasei bucale. Poate să pară surprinzător, însă nu mai puțin de 300 de boli prezintă simptome ce se manifestă și vizibile în cavitatea bucală. De asemenea, trebuie să avem în vedere că ușa de intrare pe traiectul digestiv atât a alimentelor cât și – atenție! – a medicamentelor pe care le luăm pentru a ne trata de alte afecțiuni este cavitatea bucală.

Mergeti la doctorul stomatolog!

Este imperios necesar sa mergeți la doctorul stomatolog dacă :

• aveți ulcerații la nivelul mucoasei bucale;
  • v-a iesit un herpes în interiorul cavității bucale;
  • ați făcut afte bucale;
  • aveți gingiile umflate ca urmare a unei infecții;
  • aveți secreții de tip candida

IDentity Clinic, prima alegere pentru tratarea leziunilor cavitatii bucale

La IDentity Clinic, specialiștii noștri în patologie orală pot trata cu succes cele mai multe leziuni ale cavității bucale sau, dacă este necesar, vă pot recomanda consultarea unor medici specialiști din alte domenii, precum gastro-enterologie, imunologie, hematologie

Patologie orală