stomatologie copii

Tratamentul endodontic pentru dinții de lapte

Articol adaugat pe

Dentiția temporară este la fel de importantă ca cea permanentă, încă de la erupția dentară trebuie să ai grijă de dințișorii micuțului tău și să îi oferi o îngrijire dentară atentă.În cele mai multe cazuri, cei mici ajung la dentist cu dureri și afecțiuni dentare fiind predispuși chiar extracției dentare, de la vârste foarte fragede.  O metodă foarte eficientă pentru tratarea și păstrarea dinților de lapte, de altfel recomandată de medicii noștri pedodonți este tratamentul de canal. În cazul în care afecțiunile pulpare nu sunt tratate la timp cei mici își pot pierde prematur dinții de lapte cu consecințe asupra erupției dinților definitivi.
Tratamentul endodontic este întotdeauna o soluție mai bună decât extracția dentară, chiar dacă vorbim de dinții de lapte și părinții consideră de cele mai multe ori ca aceștia oricum vor cădea. Dinții de lapte au alte particularități față de dinții permanenți,  ceea ce determină o abordare diferită în tratamentul endodontic.
Cel mai indicat este să mergi regulat la un control stomatologic cu cel mic. La clinica noastră vei găsi un cabinet special pentru el, unde se va simți relaxat, se poate juca și colora, iar în timpul tratamentelor îi vom pune desenele animate preferate. În plus, dacă copilul tău are teama de dentist poți opta pentru procedura de inhalosedare, o metodă extrem de eficientă care îl va ajuta pe micuțul tău să se simtă confortabil și să scape de orice frică.

dintii-de-lapte-tratament