Identity Clinic, telefon 0728 000 0110728 000 012, office@identityclinic.ro

Tratamentul de canal sub microscop, sigur și fără durere

Studiu: Tratamentul de canal ne salvează dinții și ne îmbunătățește pe termen lung calitatea vieții, este rezultatul unui studiu realizat de oamenii de știință australieni

Tot mai mulți pacienți recurg la acest tratament fără teamă. În prezent, procedura se efectuează fără nicio durere (sub anestezie) și cu o precizie mult sporită, fiind utilizat microscopul.

Ce sunt tratamentele de canal?

Tratamentele de canal urmăresc vindecarea bolilor pulpei, dentare precum și a ligamentelor situate la vârful rădăcinii dinților. Ele constituie punctul de plecare pentru alte proceduri stomatologice complexe. Tratamentele endodontice presupun: a) curățarea canalelor radiculare, b) prepararea / conformarea mecanică sau rotativă a canalelor radiculare, c) obturarea canalelor (umplerea lor cu un material special).

Introducerea unor tehnici noi și folosirea instrumentelor medicale ultraperformante au făcut ca rata de succes a intervențiilor pe canal să crească substanțial. În același timp, au scăzut: riscul de infecții post-operatorii, senzațiile de durere din timpul intevenției, disconfortul post-operator.

Tratamente de canal ultramoderne la iDentity Clinic

Dacă  în trecut extracția dintelui era o opțiune comună, în prezent, tratamentele endodontice de ultimă generaţie permit salvarea dintelui. La iDentity Clinic, toate tratamentele endodontice sunt efectuate de o echipă de medici supra-specializați în acest domeniu. Expertiza doctorilor noștri este potențată de faptul că folosim aparatură de ultimă generație pentru fiecare etapă a tratamentului.

Microscopul SmartOptic

Tradițional, intervențiile endodontice se făceau ”în orb”. Doctorul stomatolog își ghida intevenția doar cu ajutorul unor radiografii 2D. Astăzi, cu ajutorul microscopului care mărește imaginea de 20 de ori, medicul vede detalii care nu se pot observa cu ochiul liber. Microscopul SmartOptic permite creșterea ratei de succes a tratamentelor cu până la 90%.

Micro-motor rotativ – TRI AUTO ZX

TRI AUTO ZX este produs de compania japoneză MORITA, lider mondial în domeniu. TRI AUTO ZX este dotat cu apex locator încorporat, care ghidează medicul pe toată lungimea dintelui, până la vârful rădăcinii.

Aparatul pentru obturație – Sybron

Sistemul de obturare verticală la cald Sybron este compus din 2 aparate care se folosesc la distribuirea şi compactarea gutapercii (material de obturație) pe canale, și utilizează tehnica de injectare cu unde continue, după curăţarea şi prepararea canalului.

Procedurile endodontice precum îndepărtarea țesutului infectat, prepararea canalului/canalelor, obturația de canal se efectuează într-o singură ședință.

Vă așteptăm în cele două clinici iDentity pentru a discuta cu specialiștii noștri toate aspectele unui tratament endodontic. Pentru programări, puteți să ne sunați la unul din numerele de telefon: 0728 00 00 11 (iDentity Băneasa) sau 0728 00 00 12 (iDentity Decebal) sau să ne scrieți la adresa office@identityclinic.ro.