Sigilarea dentara

Care sunt dezavanajele sigilării dinților? Simplu: nici unul!

Sigilarea dinților la copii este cea mai eficientă, simplă și nedureroasă metodă de a ne feri de carii. La cele două clinici iDentity efectuăm în mod curent sigilarea dinților atât la copii. Dr. Ruxandra Pitulice, medic dentist iDentity Clinic: ”Sigilarea dentară se poate face atât pentru dinții permanenți cât și pentru dinții de lapte. Recomand sigilarea și a dinților de lapte pentru protejarea împotriva cariilor ca măsură de precauție pentru a asigura dezvoltarea sănătoasă a danturii permanente.”

Ce este sigilarea dentară?

Sigilarea dinților presupune aplicarea unui material special pe suprafața ocluzală care pătrunde în crăpăturile fine, împiedicând  formarea cariilor. De asemenea, sigilarea dinților previne o serie întreagă de alte afecțiuni dentare.Dinții noi erupți nu au suprafețele complet netede, iar șanțurile și fisurile, oricât de mici ar fi, reprezintă locul unde se adună placa bacteriană. Apare astfel riscul apariției și dezvoltării cariei dentare.  Sigilarea dintilor nu elimină total cariile, dar reduce semnificativ riscul apariției lor. La iDentity Clinic îmbinăm activitatea curativă cu activitatea profilactică. Educăm părinții și copiii în vederea atingerii obiectivului: 0 CARII!

Care sunt avantajele sigilării dentare?

Sigilarea dentară are o lungă listă de beneficii pentru copii ca și pentru adulții care apelează la acest procedeu.

Iată doar câteva dintre ele:

1. Întărește rezistența dintelui. Aproape 80% din carii apar pe suprafața ocluzală, cea mai expusă în procesul de masticație, proces fizic de frecare cu forțe mari
  2. Sigilarea dintelui previne apariția cariilor.
  3. Spre deosebire de tratarea cariilor, sigilarea dintelui este  COMPLET lipsită de durere
  4. Fără carii, nu există durere de dinți